Bonde söker fru

 Jag bara älskar d programmet! Men d vet ni ju redan ;) programnet är både pinsamt, roligt och romantiskt, så sköna människor som är med , allas våra störtsköna bönder! :D 
Helfestliga!

Jag hoppas att årets bonde mikael får det bra med sin nya "fru" dom verkar passa bra, så söta ihop ju :D

Min favvo bonde i år är dock hon tjejbonden! Hon är ju störtskön ju! Haha! 
Vet bara inte hur hon hittade sina utvalda grabbar.... Dom kan ju inte matcha henne nånstans! Nä hon behöver nog en redig karlakarl!

Hoppas iaf att alla hittar kärleken. 

Själv ska ja gå å sova, har hand om ungdjuren imorgon, tungt jobb å både rygg å höft krånglar nu så det blir tufft, men likt förbannat inte omöjligt! Aldrig jag vill missa en arbetsdag med kossorna!!

God natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0