spökar det här?

Å d va den dan.. Nu sitter ja i köket å undrar om d inte spökar här, 2 gånger idag har det brakat till på övervåningen,, men ja vill inte gå å titta. :-P. Det hände 1 gång igår oxå, låter som om nån försöker riva stället!!! :-#
Har ingen aning va d kan vara faktiskt...

Idag red ja shacken på banan till countrymusik igen, d gick hyffsat om man tänker på vilket skitunderlag d e fortf :| surprice öongerade jag, hon va pigg å gla, å vilka jäkla vändningar hon kan göra!!! Hon får nof bli min reining och barrelrace häst om hon blir kvar!! Riktigt kvick är hon!
Har blivit mycket longering på henne men d e mest för att ja känner mig omotiverad att rida i vanlig engelsk sadel på henne :-) ska köpa en sadel snart, men måste få ihop lite stålar först.

Nu blir det iaf middag!

Längtar efter sällskap, mitt hjärta är ju fortf kvar i hennan.
Puss på dig älskling! Saknar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Saknar dig oxå mitt hjärta, och jag hoppas att det fungerar att jag kommer hem på fredag.

Älskar och saknar dig så mycket !! <3

2013-04-03 @ 18:43:59
Postat av: En Cowgirls Drömmar

Usch, scary! =)

Händer ibland här hemma också..från övervåningen. Speciellt när det är kväll och min sambo är borta...

Trevlig helg!

2013-04-06 @ 16:04:53
URL: http://encowgirlsdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0