Sillbos första blommor!!

Såg dom nu i morse då ja skulle till stallet, dom växer precis vid brunnslocket där det smält undan lite snö å mitt bland syrenbuskarna.
tror det heter krokusar? 2 lila och en gul blomma stod där å såg stela ut i morgonkylan, men välldigt vackra. :)

Vi har mycket snö kvar här, hinner liksom inte töa bort under dagen då det är flera minus under natten. tjälen är fortfarande i marken.

Men längs huskanten och vid ladan och stor del av gårdsplan har det blivit barmark iaf.

Nästa vecka åker jag till Ungern . Hoppas det är varmare där. :)

Idag däremot ska jag tillbringa min tid på Scandic Hotell i Uppsala med jobbet.

Jag kommer ha en hel del att säga till vissa där...
Jag kom hem från jobbet igår kväll å bara grät, jag mår riktigt dåligt.
Så d kommer nog bli en intressant dag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0