Shakira letar hingst!

Nu har jag satt ut en annons på hästnet om att Shakira letar efter en hingst. quarter, appaloosa eller paint vill vi ha och helst ska den finnas i närheten.
Jag har haft en del tankar på Surprice oxå,,om hon ska få ett föl till?
Där Surprice kommer ifrån , på Gotland, så är flera av deras ponnysar korsade med quarter hingstar,, tror det skulle kunna vara en utmärkt å snygg kombination med vackra Surprice och en snygg kraftig quarter hingst.
Men ja vet inte, har inte bestämt mig om det.
Men Shakira SKA ja ha ett föl efter. Det är ju så ja tänkt från början då ja letade häst efter att Lina fick Elvis av mig. Att jag ska ha ett STO. För ja vet ju hur pass man fäster sig vid sin häst och jag tycker det är underbart om man kan få en bebis efter Shacken.

Jag är så otroligt superglad att jag faktiskt bestämde mig för att min gamla häst Helene skulle få föl, det har ja inte ångrat en sekund, för på så vis finns ju Helene kvar ibland oss alla genom Elvis och hans bror.
Jag kan se på Elvis och se Helene i han.!!
Så vill ja att Shakira ska leva vidare oxå. Å med Shakiras schyssta psyke å vackra utstrålning kan d inte va annat än rätt!!

Så är d någon av er som läser bloggen som vet om någon fin hingst utav dessa raser så hojta till!!

tack!

Kommentarer
Postat av: Pernilla W Ödlund

Vad roligt med hingst :)
Jag har valt en hingst till Cuba - Holly´s Cerwin heter han - d-ponnyingst född 2007 och halvbror till vår egen hingst. Denna Holly´s Cerwin är större än vår egen och eftersom Cuba är så liten vill jag välja en så stor hingst som möjligt men ändå en ponny. Jag åker till Enköping och lämna Cuba på seminstationen den 12 maj :) Iiiihhhh det är så spännande att jag knappt står ut att vänta ... :D Jag kan ju tyvärr inte ett smack om de där raserna men jag hoppas du hittar något riktit bra!! :) Krama Surprice från mig och Mia. KRAM

Svar: Hej Pernilla! :D Ja! Ska bli roligt att få fölepöle igen! Å va roligt att du ska betäcka Cuba!Vad tror du om att betäcka Surprice med en quarter hingst? Ja tror d skulle kunna bli en super snygg fölepöle!! Jag ska hälsa till Surprice från er! kram :)
cowboy dream

2013-04-17 @ 23:00:07
URL: http://pernillaodlund.se
Postat av: Pernilla W Ödlund

Eftersom du vill ha en westernhäst så tror jag en quarterhingst kan passa för Surprice. Hade jag valt hingst till henne och då såklart velat få en ponny så hade jag valt en riktigt smäcker och högställd hingst - typ min egen kanske :)
Lycka till i ditt val :) Och duu - ha såååå himla roligt på resan till Ungern :)

Svar: tack! å kanske din egen hingst vore nåt för Surprice? :P nu har ja packat för resan till ungern, ska bli sååå kul!
cowboy dream

2013-04-18 @ 09:54:36
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0