WRAS

Sitter just och kollar igenom vilka kommande tävlingar det finns i närheten utav mig här, åh då ser jag att i Rimbo på Denans ridhus ska dom ha KM den 14e oktober, å då finns det Barrelrace grenar!!
jeeehuuu! Ska man våga sig på det tro??? :D

Då är det isåfall 2 möjliga tävlingar ja kanske vill va me på innan vintern anländer och tävlingssesången är slut:

22 september på Stadsberga: om jag ska va med då blir det Ranch trail på D nivå.

14 oktober på Denan i Rimbo: om jag ska va med då blir det i Barrelrace C nivå och KM tävling.

 
 
 
Bilderna (ovan) är från Shakiras och mitt första, och enda barrelrace prövning :) vi hade dock inga tunnor så det fick bli koner istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0