Utvilad nu tro?

Hej hopp gummisnopp! ;)
 
Nu har ja haft min skönhetssömn,, vilket behövdes efter en natts festande med bror, stisse och nathalie.
 
Vi hade det jättetrevligt hela kvällen, med god mat och goa drinkar på olika krogar i stan, till sist gick vi hem till brorsan å hade efterfest där dansade och tjoade vi.
 
Sen tog jag och Stisse taxi till jakan och gick hem å sov............ ellerhur...... ;D
 
Hur som helst blev det lite sömn det dygnet å ja va heeelt knäckt igår :P Man e ju inte van å parta runt hela nätter längre! TANTVARNING PÅ COWBOYSARA!!!! 
 
Här kommer lite foton på lasse min bror i vit skjorta och Stisse i grå tröja, fick inget bra foto på Nathalie dock :((
 
 
Jahapp, nu ska ja försöka piggna på mig, mår illa och känner mig fortf seg, men ska iväg till stallet snart, fixa hästarna och rida Elvis, Shakira tänker ja inte rida förens ja kollat upp henne, tvärsäker att hon har ont någonstans, hon är tvärgrinig och välldigt ovillig till d mesta just nu.  :((
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0