Ursäkta avbrottet!

Men nu e ja tillbaka igen, vart full fart hela helgen, kom precis hem. Har varit i stallet idag. Madde och jag red trailbana idag. Gick bra. Shakira och jag övade på att rida med en hand genom hindrerna idag.
 



Shakira var rätt trevlig idag, samlad och styrbar. till skillnad från igår då hon lekte Vildhäst på riktigt med mig och Arraz.... Hon var helt tossig igår, stod mest på bakbenen och skrek som en hingst, Stackars Arraz fattade ingenting, han höll sig väl till lags med Shacken igår, han vågade inget annat... :)
 


 
Idag fick Arraz följa med till stallet , men bara titta på
 



Igår efm åkte jag hem till Stisse i Jakobsberg igen, vi åt god mat och sen hade vi filmkväll...
jätte TREVLIGT :)
 
Nu är ja iaf hemma igen , bror har lämnat sin schäfer Aro här, så nu e re värsta hundlivet här, 3 hundar som busar JÄRNET! :) aro ska vara här i en vecka, sen kommer nästa inackorderingshund, Urax som är en gammal svart polishund.  Han ska bo hos oss i 2 veckor.
 
Nu vill ja softa en stund, sen måste ja åka tillbaka till stallet igen då det är min tur att ha kvällsfodring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0