Tantvarning eller lite nykär?

Vilket det nu än är så köpte ja mig idag serum mot rynkor..
 
 
köpte oxå en ny maskara, en maskara är ett måste, annars ser man ju mer döö än levande ut
 
sen köpte jag mig antirynk kräm.. med en liten svag färgnyans, får se om det blir nå underverk?? :D
 
 
Inte för att ja är så speciellt rynkigt just nu.... meeen den ska ju oxå motverka rynkor innan man får dom.. ? ;)
 
Sen köpte ja mig nån sorts typ hårbalsam för torrt hår, mitt hår blir såå fantastiskt    tovvigt nu för tin...dags att klippa mig? var typ 1,5 år sen ja klippte mig hos en frissa senast, har dock plockat fram kökssaxen en gång el två under den här tiden, men d blir ju inte helt lyckat :P
 
 
Ja, tantvarning skulle det ju kunna va, med tanke på mina stickade sockor och mitt korsordsläsande, samt lilla ork att orka festa en HEEL natt nu för tiin... hehehe, eller har ja blivit fåfäng eller nykär???? ;D
 
Det får ni klura ut själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0