Spikat trägolv i hundarnas hus och en TANKE...

Sådär ja, ibland e ja fan både flitig och händig!! Har spikat trägolv i hundarnas hundhus! Sen ska det in med tjockt lager med halm, möbler är bara att glömma, för dom river ut dom lika fort som vi sätter in dom.
 

 

 
Tog lite linslusbilder på mig själv i stallets enda spegel i morse ... här har ni!
 

 

 
Ibland e det faktiskt bra att fota sig själv, så man kan få lite real perspektiv på sig själv.... hmm...ja menar, sekunderna innan ja tog dom här bilderna var ja välldigt bekymrad hur ful och fet jag var, men när ja ser på dessa bilder ser ja ju inte så överdrivet fet ut.... möjligtvis ful, men inte så värst fet va??? :P thiihiii ;)
 
Vet inte om man vågar lägga ut ett sånt här foto... men nu gör ja det,, eftersom ja tar upp ämnet, ja tycker ja själv ser hemsk ut, ja e aldrig nöjd med mig själv, men som på denna bild så ser ja väll inte så fet ut heller? Undrar vad man får allt ifrån... vart får ja min bild av mig själv ifrån??  Ja menar ,, d är ju inte så att folk går runt å säger att ja e ful som stryk eller liknande men ändå så har jag den uppfattningen om mig själv? :( Jävla onödigt igentligen, men tänk , tänk om ja va nöjd, då kanske ja skulle springa runt å va mallig?! ;) haha! nej... det skulle nog aldrig hända. Ja e alldeles för blygsam och med alldeles för taskigt självförtroende för att göra det.
 

 
Synd är det iaf att världen är så fixerad... även jag.... men varför ska man bry sig, alla ser olika ut, d e väll inget att göra nåt åt, ännu mindre tycka.
Önskar ja kunde bestämma mig för att man duger så man slipper tänka mer på en sån värdslig sak.
 
Åh vem har igentligen bestämt att "smalt" är fint????

Kommentarer
Postat av: Mr Shiny Knight

Jordens sämsta jämförelse: Kvinnor är som en godispåse, små påsar ger ingen njutning, stora påsar blir för mycket men en lagom stor påse är njutbart :-)

Svar: haha! ;)
cowboy dream

2012-09-14 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0