Sadelvård

helluu!
 
Idag är det "fredag afternoon" (för mig) Och det betyder dels att ja nu snart tar helg och dels att loppisen som sagt är över för denna gång. Vill tacka alla som tog sig tid att spana in den och kanske oxå köpte nåt? :)
Följande blev jag av med:
*barstolarna
*Krubborna
*elaggrigatet
*soffbordet
*Hyllan
 
Jag är jättenöjd, tack alla!
 
Resten av grejerna kommer ja sälja på blocket, men då höjs även priserna.
 
I övrigt idag så har ja vart upptagen med det ena och d andra här på jobbet, så dagen har inte känts lika långtråkig som den ibland (oftast) kan göra.
Ikväll är det jag som har nattningen så till stallet ska jag, men d blir ingen ridning för Lina och Madde lånade Shakira idag för en uteritt i förmiddags.
Så istället tänkte jag smörja sadeln igen, den slutar ju för fan ALDRIG knarra! :(( Har smörjt den massor men d knarrar än, åh inte så lite heller! Det är väll en av nackdelarna när man går å köper en sprillans ny sadel :P
 
 

Åh så har man ju NOLL erfarenhet i hur man tar hand om en ny sadel....  men ja fortsätter vää å smörjer å hoppas på en framtida tystnad.... :)
 
Ha det bra ni alla så länge!
 
tjaooo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tette

Man ska inte smörja för mycket då den kan typ ändra form... Men köp babypuder å hällmellan skarvarna, typ mellan "lagren" eller vad man ska säga :) har hört att det ska hjälpa mot knarr :)

2012-09-16 @ 18:06:41
Postat av: Anonym

Samhällsproblem, vi vet att de finns och ändå finner vi oss i dem!

"Nedtystad" är ett precis nystartat projekt där problemen ska fångas upp i bild, då det är viktigt att folk ser och inte bara hör.

** Behöver nu Eran hjälp att försöka komma på vilka samhällsproblem som finns! Kom gärna med ett förslag eller två.

Kram
http://nedtystad.blogg.se/2012/september/nedtystad.html#comment

2012-09-16 @ 19:20:03
URL: http://nedtystad.blogg.se
Postat av: e

Funkar hur bra som helst! Eller potatismjöl! Bara att ösa på! ;-)

2012-09-16 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0