Så levde de lyckligt i alla sina dagar....

Förhållande och JAG går sällan hand i hand med ett lyckligt " så levde de lyckligt i alla sina dagar"
Det vet ni nog alla ni där ute som känner mig.
Mitt impulsiva tankesätt och mina intensiva känslor går utom kontroll, VARJE GÅNG. :P
 
Nu har man blivit så rädd för sånt där att ja , även fast det är lika stormigt å man e dööölycklig å kär så lämnar ja ändå halva hjärtat utanför, så att ja kan plocka upp den biten i farten då det går till skogs...
 
Är så trött på sånt, men ena dagen tänker ja "äsch d e lugnare å va singel" å andra dan tänker ja va mycket ja saknar att ha en sambo , ett stabilt liv med någon som man älskar och litar på.
 
Jag har haft 1 längre förhållande, det varade i 7 år! Det var ett underbart stormigt, roligt, hemskt och kärleksfullt förhållande samtidigt...kan man säga.
 
Men sen dess har det lixom aldrig funkat , i längden. Och ja är nog en aning mycket vaksam och misstänksam mot den ena å den andra.
 
 
 
Nu tänker ni nog "undrar varför detta kom på tal nu??" ;) Ja, har börjat träffa en kille, ett par gånger bara, men det räckte för att alla tankar och känslor har börjat storma igen....
 
Fördelen ja har nu är att det inte är nån helt okänd människa :) Vi har pratat en massa i närmare ett år, men inte förens nu vi börjat träffas... åh han lindade mig runt sitt finger efter första träffen... tror ja bestämt :D
 
Det roliga är, är att vi verkar vara lite av samma kaliber va gäller hur vi tänker kring detta (förhålanden och impulser och känslor)
 
Man borde skynda långsamt, men hjärtat vill ha allt NU.
 
 
   RÄTT ELLER FEL?

Kommentarer
Postat av: Karolina - Foto & Sportgalen tjej

SV: Tack så jättemycket! :)

2012-09-30 @ 17:19:37
URL: http://kaarolinaransed.blogg.se
Postat av: Anders Norrfallet

Hej Sara!

Jag har läst en del bloggar nu på senare tid som du har skrivit och funderat lite på varför saker i ditt liv är som det är och försökt fått en bild av den du är. Du verkar vara en otroligt fin människa med massor av inre och massor av yttre. En i mina ögon komplett människa på många sätt, men som av erfarenhet inte släpper in människor på ditt inre men som gärna ger en yttre syn på ditt utseende och sätt utåt. Jag tror du har egentligen två ganska skilda sidor vad gäller yttre och inre. Den yttre med cowboystuket som du passar otroligt i och en inre som egentligen söker en kärlek som du skriver som du litar på och som du kan känna all trygghet och tillit till. Om du känner som du gör nu, så släpp in han och tro på det. Jag tror att med tanke på ditt förflutna och de erfarenheter du har så vet du.Känn med magkänslan om det är rätt eller fel! Är det fel så känner du det och är det rätt så känner du definitivt rätt!! Det viktiga är bara att den känslan får bestämma. Jag ger dig all lycka med kärleken i framtiden för du är värd en kanonkille!!! Kramar från gamla hyresvärden

2012-09-30 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0