Lunchen klar!

Har 6 timmar av tolv timmar kvar att jobba, sen är jag ÄNTLIGEN ledig igen, och vad ska man då hiite på?
 På tisdag vid 17 tiden kommer nålmannen , hoppas på att få ett svar från honom hur det igentligen står till med Shacken. Kan ja rida eller kan ja inte? Saknar ju att rida... var nog 1 vecka eller mer sen sist ja red va?
 
kommer inte ihåg.
 
Imorgon ska ja oxå eventuellt åka å kolla på en gammal hästbuss som ja e lite småsugen på, men det finns lite frågetecken ja vill ha svar på först. Skulle det bli den, så säljer ja av transporten, åh då blir det i sånt fall ingen ny stor bil heller ja köper mig, då räcker det med den lillaste snålaste bilen att tuta omkring i.
 
Måste prova på att göra ett video inlägg oxå! Men det kan ja tyvärr inte göra här på jobbet pga vissa regler vi har här, så får nog vänta tiss imorrn med det! :) Kuligt!
 
nu ska ja göra nå vettigt igen....
 
syns sen, bye bye!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Jag har en ny blogg om du skulle vara snäll och kika in den och kommenterar så hade jag blivit jätteglad :)

Bloglovinbyte? :)

2012-09-30 @ 13:45:20
URL: http://kaarolinaransed.blogg.se
Postat av: Marc

Sv: jo det hoppas jag! :)

2012-09-30 @ 16:11:33
URL: http://maaarcs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0