haha! va tokigt! :)

Har suttit här välldigt trött och deppig hela dagen pga min oro för Arraz, men så nu kunde ja inte låta bli och le.
små barn i 7 års åldern, 3 pojkar står å tittar in genom fönsterrutan till min reception, jag går ut till dom och frågar vad dom vill...
haha, vet ni vad dom sa? :D
- Vi är törstiga
-vi vill ha cola.
hahahahaha! Ja försökte hålla mig för skratt, och frågade om dom kände nån här, å d gjorde dom inte, så ja sa:
-Jag kan tyvärr inte ge er någon cola, man kan inte bara komma hit och dricka cola hur som helst, ni får gå å köpa den i affären..
då skyllde dom på varandra
-ja sa ju d, vi skulle inte ha gått hit bla bla bla :)
hihi... vilka söta små killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0