Bloggrekord!

hej hopp!
Godmorgon! Fick en glad nyhet när ja öppnade Bloggen i morse och såg statistiken för besökare!
Jag har fått BLOGG REKORD!! :) Kunde inte ha kommit på en bättre dag då vi idag firar 1 års Jubileum här idag på min Blogg!!!
Tack alla läsare för att ni följt mig i ett års tid! Och jag hoppas på att ni vill fortsätta följa mig i ett år till!
 
Min Blogg handlar ju om min vardag, mina drömmar och mina mål att jag vill bli COWBOY på heltid.
Och ni har ju faktiskt fått följa mig på dom första trappstegen , mina första ko träningar i Östergötland, min tripp till Skåne och KC Ranch där ja fick leva som cowboy över en helg med Åke Degerman.
 
Ja... och vem vet vad nästa trappsteg blir, kanske finns nästa trappsteg inom räckhåll...?
 
Så här såg mitt första inlägg ut för exakt 1 år sen:
 
http://cowboysara.blogg.se/2011/september/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0