BILFÖRSÄLJNING.....

Snacka om att man blir irriterad!!!
Jag säljer min bil som : GDS/reservdelsbil med pajad växellåda och i annonsen står det att man får hämta den med kärra. Hur svårt ska re va att förstå det???!!!
 
Jävla nötter!
 
Får sånna knäppa frågor hela tin så igår lessnade ja ordentligt på dom.
 
en Daniel mailar: är den rostig? kan du tänka dig å gå ner till 2000kr.
 
Då skrev ja, ja , självklart är den lite rostig, det är en GAMMAL bil, du får den för 2000 i snabb affär.
 
då ska han fundera lite.. sen frågar han om det går att köra bilen?"!"!!
 
Då svarar jag en aning irriterad.. Vet inte?! OM det går att köra en bil utan växellåda?!!!  tror inte det??!!
 
Då skriver dumsnuten, kan du inte gå ut å provköra den lite, så ja vet om den går att köra hem?!!!
 
Whaaaaat??!!! Jävla nöööt! Ja skrev, Nej det tänker ja verkligen inte prova!! Har ingen lust att bli ståendes längs vägen?!! Dessutom står det i annonsjäveln att bilen är en GDS/reservdelsbil som skall hämtas med KÄRRA, HADE DEN VARIT KÖRDUGLIG HADE JA INTE SÅLT DEN1 ÅH SPECIELLT INTE FÖR 2000 KR!!
OCH JAG SA 2000 VID SNABB AFFÄR!!! nU KOSTAR DEN DET DUBBLA!
 
JÄVLA NÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0