världsrekord i sovmorgon!

Sorry, att ja inget skrivit förens nu!!! :O
 
Jag tog visst världsrekord i sovmorgon idag! vaknade kvart i 10!!!! ÅNGEST!!!!!!! :O
 
ja sitter liksom nu å dricker "morgonkaffe" !
 
Stisse kom över igårkväll och vi  hade myskväll med lite rött och mys i soffan ;)
 
Gick å la mig nån gång efter kl 01.00 , Ja e fan inte van å va vaken så länge nu för tinn, bergis därav den låååånga sovmorgonen!
 
Man e ju en tunnis!
 
Idag ska ja ut och rida med Steffi, ska bli kul, men det blir inte förens till efm/kvällen.
 
Vad ska ja göra fram till dess? Jo, jag ska hjälpa min mamma få fason på Ullis. Mamma har nämligen fått förfrågan av hennes jobb att utbilda ullis till Terapihund. Och så som mullan är just nu, har mamma gryyymt mycket jobb framför sig, knappt 1 månad på sig att få till grundlydnaden: ta fint ur handen, tex det GÖR inte mullan, gå fint i koppel, det GÖR inte mullan m.m. Så ja, jag ska försöka hjälpa henne, men ja tror hon behöver hjälp av en duktig hundinstruktör för att klara detta på kort tid.!
 
Ja hoppas verkligen mamma å ullis lyckas för det är ju detta mamma har velat haft ullis till, att bli tjänstehund, en terapihund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0