morgonstund har smak av ..öl

är som rena pensionärslyan d här, vi dricker 3 öl , fnittrar å har oss en stund, blir lite fulla, trötta å går i säng vid 22! :O Jag är nog inte en tantvarning, jag ÄR REDAN EN TANT! :O
Blev så glad igår då min gamle hyresvärd från Knivsta hörde av sig, d va länge sen sist. :) Saknar verkligen mitt lilla liv i knivsta ibland, min lilla röda stuga som va precis iskall på vintern, ja tom saknar att skotta snön på tomten, allt släpande med veden osv. Det var en charmig, jobbig och den absolut bästa tiden av mitt liv där. Well well

Shakira, åh min Shakira! Snacka om ångest man har då hon stått ute i detta regnväder som vart i gårkväll å inatt!! Skillnad hade d ju vart om hon redan hade kompisar, fick mat osv, men nu då hon e ensam känns d fördjävligt rent sagt. :O Ja känner ju ändå ett ansvar över hennne för d e ju ändå ja som flyttat på henne. D e inte Shakiras val, utan mitt så man känner sig som en hemsk människa just nu. :((

Hoppas att det är bättre idag, märks väll om hon är jättehungrig idag med då ja kommer.

Ja vill å ja hoppas att det kommer bli bra till slut :) Då ja tror att gå på lösdrift är bra för Shakiras del.

nu ska ja dricka lite mera morgonkaffe och leta lite boende till mig å hunden.

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0