Inte på Plussidan direkt!! :)

Var ut på en 2 timmars tur med syrran å hästarna, SATAN I GATAN sicka pigga hästar vi hade idag, allt dom kan och har lärt sig fanns inte där idag! Det var bara "nu tar ja bettet och sticker fort som faan, å så passar ja på å bocka lite oxå, så kanske kärringen ramlar av"
 
Shakira = BITCH today....   :D
 
Hon låg inte direkt på pluss sidan efter att först försökt bocka av mig, sen  ta bettet och sticka, å till sist när ja va tvungen att leda henne genom oländig terräng så går hon på mig! trampar mig på hälen och hon böjer hela min sko så den ser ut som en fällkniv åh ja skrek rätt ut å kastade mig på marken! :) Dååå....låg hon inte på PLUS!!
 
men men... vi kom hem någorlunda hela och dyngsura av svett (även jag) satan va ja fick kämpa idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0