Hey!

Halloy!
 
Är på jobbet, mår fortfarande inge bra, undrar ifall d e chefen eller mamma som smittat mig???
Förutom det och kärleksbekymmer så är väll allt bra.. I guess..
 
Ja, och förutom att ja e totalt pank oxå, kul, inför en ledig semester helg å allt, men men,, löning igen på Måndag...Lagom till att helgen är över....
 
Usch da, va negativ jag är! JA det är jag idag! Jag är förbannat ölsugen, och skulle hemskt gärna vilja supa skallen i bitar och bli satans jävla drängfull, å sen gå och sova.
 
Men med 0 kr i bakfickan får man ingen bira för, så ja får sitta hemma och tjura utan öl.
 
Nu ska ja försöka överleva några timmar till på jobbet, sen drar ja till stallet och hästen. Tveksamt om detta är en bra dag att rida på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0