Ångest

Usch......
 
Idag har jag en sån där ångest...en ångest över mitt liv.....
 
Den kom krypandes på mig idag igen, den här ångsten och stressen över att livet bara flyter iväg, dag för dag, år för år, det går fort , åh d känns som om det går i en virvel där ja är med utan att varken protestera eller följa med, jag har blivit LIKGILTIG.
 
Men ibland kommer ångesten ikapp mig åh ja ser mitt liv igen, ja ser hur dagar kommit och gått utan att någon förändring skett. Då blir jag stressad.
 
Stressad över att så många dar, månader och år gått av mitt liv, av mitt liv som hade kunnat se annorlunda ut.
 
Ja vill så mycket, har tusen planer, men igentligen bara ett mål - att bli tillfredsställd och lycklig i mitt eget liv.
 
En sån här dag, när ja känner så här, känner ja bara för att resa mig upp och gå. Lämna allt bakom mig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0