God morgon vita Sverige!

Hej mitt vinterland kanske man ska säga nu? :) Vi har äntligen fått ett tunt täcke med snö och det snöar än! Hoppas på lagom mycket snö så ja kan plocka fram släden!!!
 
Måste till Ammie och hämta den! får väll använda sparken i värsta fall.
 
Igår möttes jag av en plaskblöt Shakira,,fast hon såg inte särskilt ledsen ut för det,,hon stod som vanligt och mumsade hö. Men som människa så tänker man lite annorlunda..hehe...så ja pälsade på henne med 2 st täcken,, som ja troligtvis lär få ta av ikväll igen å antingen byta ut dom eller låta henne gå naken, har inte bestämt mig än....
 
Appråpå hästmaten...och SLOW FEEDING NÄTEN, jag måste höra med tjejerna vad dom tycker om det? Åh om dom märker någon skillnad på balens uppätningstid?
 
Tycker det verkar funka välldigt bra iaf :D
 
Nu ska ja packa iordning matlådor å sminka mig lite, och sen sladda iväg till jobbet.
 
ha en bra dag ni alla där ute & tack för att ni läser min blogg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0