Underbart är kort!

"Har lust att ta mitt pick och pack och dra från stan" sa jag samtidigt som jag öppnade lönekuveret och samtidigt som jag fick nykokt kaffe över mig: Netto lön: 40.000kr!

AAAAJJJEEEEEE! blev första reaktionen över situationen. Sen: ååååååhhhh tänk om man kunde få in så mycket pengar VARJE MÅNAD..inte bara 1 gång om året..... SEMESTERLÖNEN har kommit.

Åh, så tänkte jag, Jag drar nu! Till USA!!!! Åh sen tänkte jag: MEN sen då??? Sen tänkte jag, NEEEJ, jag ska ju köpa en ny Buckaroo utrustning till mig och hästen ju! Sen är pengarna som skulle gått till semestern HELT SLUT.

....så föll jag in i min DEPPIGHET IGEN.

"UNDERBART ÄR KORT" det stämmer så bra!! Och "NYKOKT KAFFE SVIDER  MYCKET" Det stämmer oxå välldigt bra......








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0