thank you lord for night guards and my american friends!!

Country morgon med Willie Nelson, helt ok faktiskt, natten har varit bra på många sätt, var dock grymt trött mellan 1-3 men sen började det ljusna vid halv 4 så då piggnade jag på mig lite granna igen :)
Sen så har jag haft lite folk som snackat skt med mig, bla Johnny från Linköping och Troy från USA.
Bra att känna nattväktare och/eller folk från andra sidan havet :D

Men nu börjar jag segna till igen, nu är det ju iaf bara 2 timmar kvar av passet, sen ska ja strörta i säng....FAAAN VA SKÖNT DET SKA BLI ATT SOVA!! Har varit vaken 24 timmar nu, det hinner väll bl 27 timmar innan ja kommer i säng.... aaoooch! :O

Kommer, som ni förstår inte blogga förens kanske vid eftermiddagstid idag , då jag vaknat till liv igen :)

Vi hörs, puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0