Söndag & slut som artist..

Har precis placerat mig på jobbet efter att först vart i stallet och tagit hand om Shakira. Tvättat, plåstrat om, tempat, medecinerat och mockat rent, ut och promenerat häst och gett henne morgon maten.

Hon har fortfarande ingen feber men det har svullnat ännu mera under natten, det ser så jäkla otäckt ut och tårarna bara rinner ner från mina kinder när jag sser henne i detta skick, det gör så jäkla ont i mig att se henne lida på det här fasansfulla sättet !

Jag är helt knäckt av allt detta, önskar bara att hon blir bra snart.
Nu ska jag försöka jobba 12 timmar och försöka fokusera på det,, sen måste jag tillbaka till stallet och göra om proceduren som jag gjorde imorse.

På måndag ska jag äntligen få prata med Marianne veterinären, jag smsade till henne igår och berättade läget, hon säger dock att det är normalt med ökad svullnad i 3 dar framåt. Men jag skulle känna mig ännu lugnare om hon kunde komma och titta på det för säkerhets skull, för jag tycker inte det ser bra ut.... :((

Stackars stackars Shakira, jag hoppas du snart blir bra igen, det skär i mig att se hur du mår nu.

Jag älskar dig min fina  fina häst!!



Dom här fotona togs igår morse innan vi åkte iväg och tävlade med Elvis.
Ni ser hur låg hon är :(

Fina fina Shakira, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0