Sol & Ridning

Hej hopp! 
Jag hoppas ni njutit av solen och värmen lka mycket som jag gjort idag!
Jag har spenderat ena halvan av dagen i solstolen och andra halvan med underbara Shakira och systeryster.

Här kommer lite bilder från dagen:

På väg ut i solen, kl 9.00, frukost time!



Som synes behöver ja sola en del :P well...

sen satt ja där ute i solen till ca 14.00
Och myste och hade det bra, var på en långprommis med hunden oxå vid 12 tiden , vi gick ner till sjön och Arraz fick bada lite. Tog tyvärr inte med kameran på prommenixen, dock. :)



Som sagt vid två tiden fick jag nog, tog en dusch och satte sen av mot stallet, Barrhannen följde självklart med.

Tore och Lena var i stallet..



Och Fredrik var där..



Och syster yster var där..



Och lilla Madde bus, som för övrigt inte är så liten längre, utan en nybliven 15 åring! :D



Well, vi mockade och fixade, sen red Lina och jag ut på en långtur i skog och mark med mycket galopp och hopp över diken, en riktigt underbar tur, och Shakira var riktigt trevlig hela vägen!

Efter ridturen fick hästarna duscha och sen gick vi ut för att beta dom.



Sen var både vi och hästarna nöjda, väl hemma igen vid 19. tiden så gjorde jag en grymt god middag till mamsen och mig med stekt lax med citronpeppar, en god sallad och en jättegod kall sås med dill.

Mums gott!!

Ha en fortsatt bra helg ni allihopa, kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0