SHAKIRA ÄR SKADAD!!!!

Syster ringde vid 21.15 igår, hon var i stallet och skulle ta in hästarna, då hade hon sett att Shakira var skadad, så hon ringde mig, och jag åkte dit.

Det var ingen rolig syn som jag möttes av, Shakira var uppsprättad från spenen och ca 10 cm framåt.



Jag börjar ringa runt till alla veterinärer men ingen svara, jag ringer tom Sussanne Plånborg i, distriktsveterinären i Finsta, hon svarar men säger åt mig att fortsätta ringa jourhavande veterinär från Vårsta distriktsveterinär, och det har jag gjort nu , HELA NATTEN!!! jAG HAR LÄMNAT MEDDELANDEN, MEN INGEN HAR RINGT TILLBAKA ÄN OCH NU ÄR KL 5 PÅ MORGONEN!!!



nU HAR sHAKIRA FÅTT STÅ UTOMHUS I HALMAD SJUKHAGE INATT, EFTERSOM HON INTE SKA STÅ I SPÅNAD BOX MED DET DÄR ÖPPNA SÅRET.

jAG ÄR SÅ JÄVLA LEDSEN OCH ARG!!! hON BEHÖVER JU SYS, HON BEHÖVER SMÄRTLINDRING!!!

VART ÄR VETERINÄRERNA NÄR MAN BEHÖVER DOM??!!!!!

dET HÄR ÄR KATASTROF!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0