Jag är i CHOCK!

Ja.....så har jag ju nu kollat på det där huset...som även hade boxplatser.......
Det fanns inget "hus" inga "boxplatser" ingen "hage" Det som fanns var ca 5-6 skjul och ännu mera skjul och allt var byggt av upphittat SKRÄP.
Här kommer en snabbförklaring :det var det värsta av det värsta jag nånsin sett och hört.... :O en unge som bygger sin träkoja bor bättre än vad man skulle gjort där, hela alltet var byggt av olika saker som hon hittat eller fått gratis, allt från små glaskärvo...r, till lastpallar, till hinderstöd, till fårstängsel, till båtbryggor till tunnor till järnrör, till gamla granstubbar och gamla trasiga press senningar, hade hon "byggt den här gården" av...4 st hus (skjul) plus 3-4 boxar..... och allt var som att gå in i lustiga huset, dörrar sominte passade in i dörrhålet, stora glipor rätt ut i väggar o tak, golven lutade åt alla håll, omdet fanns golv... toan var en tunna påmarken...
Inget vatten inget avlopp på hela "gården"

Alltså detta var extremt på alla vis, och sen oxå höra hennes historier om vilka hon har haft där på tomten.... allt från invandrare utan asyl och knarkare , och små hästtjejer och ett stackars parkinson barn som hon skulle ta hand om , som hon "byggde en hydda åt" där han kunde vara och lägga sig ner när han får sina kramper...... Denna "hydda" fungerar nu som en box.......
 Jaa...jag finner inga ord.... KÄRRINGEN GJORDE MIG MÅLLÖS!!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0