I love my little pony!

Alltså....FAAAAN vilken bra häst jag har!!!! Hon var som en världsmästare idag!!!! ÅÅÅH vilken bra häst jag har!!!!

Hon har ju varit så vrång ett tag nu med bett i mun, idag red jag med vanligt tränsbett, MEN ja hade ÖVERDRIVET långa tyglar idag, så dom hängde och slängde...jag bara höll dom, använde dom inte!!

Jag red med kroppen, fy faan va bra hon gick då!!Hon kanske inte gick i värdens form men hon sänkte huvudet där hon ville ha det, och joggade som en gud! Sen galopperade vi, längs fyrkantsspåret, stora å små volter och hon bara galopera i sin takt sen satte jag mig bara lite djupare och gjorde en whoaa... Shakira stoppade mjukt och fint och stod efter helt cool lugn med huvudet fortfarande sänkt.  Jag rörde inte ens tyglarna!!

Jag vet inte, men det känns som om hon klarar sig bättre på egen hand än om jag ska lägga mig i och dona med tygeltag, hon samlade sig själv så fint och mjukt på dessa lååånga tyglar som hängde och slängde. Ska fan skita i att rida med tyglar, hon går bättre utan!! :D

I love my little pony!!!!



 

I love you Shakira!!!!

Nu sitter jag här hemma på tomten på framsidan, vi har loppis idag, mamsen och jag, vi ska sälja alt vi har och bo i husbil istället, tänkte vi, iaf mamma tänkte det, jag har ju ingen husbil än, så ja vet inte vart ja ska bo efter sommaren....

DEN DAGEN, DEN SORGEN.... :)



HÄR VAR DET LOPPIS! KOM OCH KÖP!!!

ALLT SKA SÄLJAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0