Hel dag i stallet imorrn!

God morgon KAMRATER!

Jag är på jobbet i vanlig ordning, bättre ordnad kaos här idag...
Har precis ringt marianne Lindsjöö, veterinär i Haninge, och beställt en vaccinations tid till Shacken.

Blev tid imorgon redan vid 17.-17.30.
Lika så bra att ta allt på samma dag.

Kl 9.00 imorgonbitti kommer hovslagaren och sätter på nya skor till Shakira , sen så ska jag rida, beta hästen och till sist vaccinera henne.

Så det ser ut som om det blir en heldag i stallet imorgon, hoppas på bra väder, ska ta med mig lite matsäck oxå :)

Idag blir det stallet som vanligt efter jobbet, tror det blir lite träning på banan idag med , fast med sadel. Pleasure träning.

Vi ska även ta upp träningen för Eva igen, ev har vi första träningen om en vecka , på tisdag kl 19 om alla kan då  (alla= fredrik, lina och jag)



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0