Hej hopp!

Har precis lagt ut min sadel på annons på hästnet. E så jäkla svårt å sälja sadlar så vi får väll se hur det kommer gå :P





Hoppas den blir såld, men är ju ingen brådska.  Och att köpa en viss sorts sadel verkar ju inte heller va det lättaste *grymt* Iallafall inte en sån jag vill ha :P

Verkar lite som  om ja lika gärna kan beställa från usa för dom sadlarna ja hittat här kostar ännu mera , så då kan ja nästan lika gärna lägga dom extra tusenlapparna på frakt från usa till Sverige.

Jag får se hur jag gör.... Hade ju helst velat ha en begagnad och skönt inriden sadel, gillar inte nya sadlar. Men men...

Nu slutar jag om en timma, sen svidar jag om och drar till stallet, har bestämt träff med syrran och madde för en uteritt ikväll.

Ha det så bra så länge ni alla. (ska verkligen försöka ordna en ny mobil oxå så ja kan blogga lite mer kontunerligt) eller hur d stavas.... :P

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0