Hat nr 2, way to big for MY head!!!

Den nya hatten som jag beställde kom idag..men var tyvärr alldeles för stor, men den var jäääkligt läcker!! Fast jag tror den var lite föör stor för lilla mig, då tänker jag på brettet....men faan va snygg den var i sin sandbeiga färg!

Här får ni ett foto på den innan ja packar ner den igen för retur tillbaka till Old western store.







Brettena var verkligen gigantiska, täckte liksom hela mina axlar!! :O men undrar im man skule kunna vika till den lite i kanterna... fast den var hur som helst alldeles för stor för skallen, fick in en hel hand innanför.

Synd synd, nu får nästa hatt bli på high chaparall så att ja kan pröva ut den ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0