Foton från gårdagens tävling

Det vart en lång dag igår, tävlingen blev en aning försenad, men vi hade det trevligt ändå trots väntetid. Det roligaste av allt var ändå att Elvis brorsa Rauen var där och hade sin första tävling!!
Jättekul att få sen hel brorsorna tillsammans!! Rauens ägare är helt underbar!!
Så kul att få se Helenes avkommor tillsammans och att få se deras prestationer på tävlingen, jag är mycket stolt över dom båda bröderna.  Och det vet jag att Helene oxå är, hon tittade säkert på från hästhimlen.



Ser ni skillnad?
Linnea och Rauen är till vänster, och jag och Elvis till höger.
Detta är under uppvärmningen, Eva Malmström ville fota oss.



Elvis är 8år och Rauen är 5 år.

Här kommer några foton på Elvis och mig i uppvärmningen på framridningsbanan.













Här är Åsa med kryckor, Tette och Tjabo



När det väl var våran tur så gick det rätt så bra, (kändes inte helt hundra) Men vi blev placerad, och kom på 3dje plats utav 8 deltagare! Det tycker jag man får vara nöjd med eftersom jag endast ridit Elvis 1 gång sen jag lämnade han ill min syster för drygt 2 år sen :)





Jag är igentligen inte mycket för pleasure ridning men då jag inte tycker om att tävla pga nervositeten så tävlar ja gärna i Pleasure eftersom då är alla deltagare ute på banan samtidigt och bedöms..hehe...känns lite lugnare då, än om man hade vart ensam å alla glor BARA på mig :)

Sen var det Linas tur, Hon tävlade i Western Riding, och kom på 1a plats utav 2 deltagare :D





Vi var båda såklart välldigt nöjda och stolta över våran Elvis!!



Sammanfattningsvis var det en jätte trevlig och lyckad dag, fast samtidigt med blandade känslor,, jag skulle ju faktiskt vart där med Shakira och tävlat, så det känns välldigt välldigt sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0