Besöksrekord igår

Igår hade ja rekord på besökare på min blogg!! :D Kul! Men jag udrar varför det blev så just igår???
Konstigt, men det tas ju självklart glatt emot! Kul att så många ändå läser mitt CRAP! Dom flesta kan ju liksom bloggen utan till :P hehe,.... skriver ju typ om samma saker hela tiden, mitt dagliga liv och mina dagliga rutiner, hur kul kan det va?! ;O

Men jag har märkt själv att jag inte skriver lika många inlägg per dag längre.. Ja vet inte om det kanske är bättre att tex skriva ett ORDENTLIGT inlägg om dagen , att jag typ samlar hela min dag under ett inlägg, eller om ja ska fortsätta skriva 4-5 inlägg om dagen?

Vad tycker ni? :)

Hur som helst idag är det jobb igen, så just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, resten av huset sover.

Ni får ha det en bra dag, kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0