Barrel race träning igen :)

Idag lyckades jag släpa med mig mamsen så hon kunde fota lite när jag red :)



Gör oss iordning..



Uppvärmning inför Barrelrace....



Vi joggar lite granna i båda varven..



tar en galopp.....



Sen är det dax för barrel race, Gick inte sådär jätte fort idag, Shakira va lite tröttis , men gick ändå hyffsat tyckte jag... :) (hon e ju trots allt bäst )  ;)



första konen .....tallihooo!!! :)



Andra konen.... :)



mot tredje konen....



Sen full fart framååååt!!! :) JÄTTE ROLIG LEK! :D

så gjorde vi 4 vänder , skojsigt!





Sen fick det räcka för idag, hon har varit duktig :)



Dags att städa undan efter sig på ridbanan då...





Sådär ja..



Nu är det mammas tur, hon fick skritta av Shakira medans jag fotade dom..




Nu har Shakira varit riktigt duktig!!! Kraaaam!



Kraaaaaaam....



Tack Shakira för detta ridpass, du är mattes bästa!!!!

Hej då!!



Ha en bra fortsatt dag ni alla , önskar Shakira och jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0