SJUKVÅRDEN - en katastrof

E så less på mitt högerben, det gör så himla ont dära :(( Så fort jag ansträngt benet börjar det värka. Ska man behöva ha så för resten av sitt liv?? Det kommer ju inte heller bli bättre, snarare tvärtom :((
Jag var med om en accident när jag var 13 år och bröt lårbenshalsen,, det var jävligt traumatiskt då jag låg själv ute i skogen och ropade på hjälp i typ 2 timmar, till sist hörde en granne mig och tillkallade ambulans.

Jag fick inre blödningar i hela låret och i och med det blev ju låret flera gånger dubbelt så stort pga allt blod, dom proppade i mig morfin och opererade mig, spikade praktiskt taget ihop benet igen.
Men allt detta gjordes slarvigt  och man mätte dåligt så benet blev lite kortare än det andra, men inte nog med det, efter 1 års hoppande på kryckor så skulle jag få operera bort alla spikar och plattor, men dom missade en spik som visst redan hunnit växa fast i det nya benet som bildats....

Dom påstod sen att jag inte skulle märka av den....

Men idag och alla dagar bakåt till den dagen dom opererade in dom där spikarna har jag känt just den spiken.
Så idag får jag ont om jag , går, sitter, springer, ligger för mycket. Jag får ont pga deras felmätning och pga spiken.
Vi har försökt många gånger att få det hela omopererat men dom skyller ifrån sig och påstår att ja inte skulle få men av detta.... Och OM JA NU VERKLIGEN VILL göra om det måste jag betala det själv för det räknas som en SKÖNHETSOPERATION  !!!!!! En skönhetsoperation??!! Vilket jävla skämt!!
Sen detta hände har jag fått sluta med friidrotten jag höll på med då, jag kan inte göra NÅGONTING som sliter för mycket på benet. Inte ens rida en hård lektion utan att få ont!!! :(((

Men läkarna vägrar hjälpa till :(((

Så nu är man 29 bast och har ont som satan emellan varven, och det förvärras från år till år.

VILKET JÄVLA SAMHÄLLE MAN LEVER I!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0