Suger i kossetarmen!!!!

Tjena mors, det suger i min kossetarm nu, så ja va tvungen och kika in hos Göran Lindström på Okna ranch för att se om han bjöd på nåt kul där,, och jaaaa redan i april har han en kurs som börjar, man går 3 söndagar på raken 2 timmar per gång! woohiiii!  Det vill jag anmäla mig till!!
Shakira skulle bli göörglaa!!
Han hade även en reining kurs av samma typ med 3 söndagar på raken, det skulle jag oxå vilja pröva.

Men vi har ju oxå Birgitta Freiter i närheten av stallet hon håller ju oxå på med reining.
Men funderar starkt på att anmäla mig på kosse kursen!
Jag tror Okna är det närmsta stället man kan träna med kor på här omkring, sen i sommar blir det självklart hos Stina Gatel igen! Där tycker vi om att vara, Shakira och jag :)

http://www.youtube.com/watch?v=Zg5MdsCXRWM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0