Öppen träning

Tjaa... kl är 15.30 nu. Har haft en praktikant med mig idag på jobbet från säkerhetsgymnasiet.
Som jag skrev imorse, så har det verkligen varit en lååång dag, och än är den inte till enda, 3,5 timma kvar, suck och stön... Jag har suttit och gäspat heeela dagen.
Men tur då iaf att det är FREDAG idag!! Ledig heeela helgen :D
Jag har även ringt och sagt att jag vill vara ledig den 17e, det är öppen träning då igen, fast på Hammarby den här gången.. Lina och Elvis ska vara med så vore kul att åka me dom. Hoppas jag beviljas ledighet. Är så typiskt , med mitt schema jag har idag så lyckas jag pricka in att jobba på varenda öppen träning!! Kan man ha mer oflyt?? :O
Well, nu ska jag jobba lite till sen så blir det stallet efter jobbet och lite ridning.
hej så länge!

  haha sötgöten, gör sig verkligen till ;P ( Madde som har fotat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0