Inköpslista!

ååh, jag måste göra en inköpslista både till mig och hästen...hmmm... finns en hel del att inhandla, har haft så mycket grejer i många år, och det börjar bli ordentligt utslitet nu :(
Jag måste tex ha en ny pad, jag har gett bort en massa paddar till höger o vänster och dom som e kvar är heelt utslitna, eller förstörda med hästhår som ja inte får bort :(
Så en ny pad är ett måste, sen börjar bootsen ta slut så ett par nya boots till mig måste jag ha, lite nya borstar måste jag oxå ha då Arras bitit sönder dom flesta när han va yngre.
Något nytt träns skulle oxå behövas samt tyglar då det oxå börjar bli utslitet. Sen behöver jag nya sporrar, jag har fel sorts sporrar fick ja reda på.
En ny hatt står oxå på inköpslistan....sen SKULLE ja VILJA ha en ny sadel, men det får kanske väntas med. Det beror på vad ja får tillbaka i maj (semesterpeng)

Well känns som om det kan bli ett ganska dyrt kalas, detta :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0