Hårdträning på banan

Sådär, har precis avnjutit en god middag med fläskotlett kokt potatis, stuvade kantareller och sallad.
Åkte till stallet med Lina och Madde idag, Idag tränade vi att gå över bommar, LYFTA fötterna ;)
Lina fixa oxh dona där åt oss på banan, och byggde olika varianter av bommar på marken och upplyfta bommar, sen så byggde hon även lite hinder åt oss, Vi hoppade studs, boxer, rättuppstående, ibland med bommar före och efter ibland bara hinder, Shakira tyckte nog d var ganska kul men framförallt jobbigt! Vart hårdträning idag :) Vi hann till och med, med ett och annat rodeopass emellan hindrerna :D Såååå nära att ja ramla av men ja kramade mig fast! :D Bus Shacken! tUR MAN HADE WESTERNSADELN, KNOPPEN KOM TILL ANVÄNDNING ;P 
Hur som helst var det nyttigt för man märkte att hon fick mer och mer koll på sina ben. :)
Jag var hemma igen vid 18 . Men nu är det snart dags att åka tillbaka till stallet för att natta hästarna.

Ha en trevlig Fredagskväll allihopa.

KRAAAAMIZZZZ

Kommentarer
Postat av: Din vän

Hej på dig, go natt får väl jag säga, jag sover nog snart efter lite vin. Ha en skön o trevlig helg med din älskade häst & hund. Kram din vän

2012-03-09 @ 20:35:47
Postat av: cowboysara

Hej vännen! :) Då får jag skåla me dig och sen säga godnatt! kramiz :)

2012-03-09 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0