God Morgfon alla mina bloggläsare ;)

znoosade ca 30 minuter i morse,, till sist ringde mamma mig på mobilen (från hennes rum intill) och frågade om ja tänkt gå upp eller inte.. :D Joo, ja sa att ja skulle det, och fick ju lov till det eftersom ja skulle upp och jobba trots oviljan till det :)
Men nu när ja vart vaken en stund, och landat här i min kontorsstol i vakten så känner jag mig rätt glad i humöret!  Det känns inte som om ja missar så hemskt mycket idag med tanke på hur vädret ser ut...vitt på backen ..igen..och mera på väg ner. Burrhane väder!!! Sitter gärna inne en stund idag :)
Fick ett tips från en läsare om vart det anordnas kossetävlingar, ska kolla upp det, kanske man kan va med på nån tävling i år iaf, även fast det inte blev på chappen? :)
Axvalla anordnar tydligen kossetävlingar, så ska kika lite på det idag :)
Önskar ja hade kvar min egna gård som jag och mitt x köpte för några år sen, då hade ja defenetivt fixat kor på egen hand för att träna på och sköta om .  Who knows, man kanske vinner på lotto någon gång och kan köpa sig en ny gård i framtiden... *drömmer*
Apropå min gamla gård, det får mig att tänka på min fina fina häst som jag fick avliva för ca 2 månader sen....Hon ligger ju begravd i Smara nu...där vi oxå hade gården, känns så rätt att hon fick begravas i sin hemby.
Tror ja ska packa in vovven i dodgen någon dag och dra upp till Smara och hälsa på Min lilla tottis Helene vi hennes grav. Jag saknar henne hemskt mycket!!!! Och min kära hund Jack oxå, som jag fick avliva i höstas :((
Det är mina finaste hjärtan någonsin, dom kommer alltid finnas i mig i mitt hjärta och minne.
Jag älskar er Helene & Jack!!!!!!



Min fina fina Helene, R.I.P. ÄLSKAR DIG!!!



MIN FINA FIINA JACK, R.I.P. JAG ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0