Grankådsalva, bommulshandskar och 59.5 kg

Idag fyller syster 35 år så...ja  passade på att ta ett bad ;)

Provade den nya grankådsalvan på händerna, den är bla bra för torr hud, och efter man smetat in sig i grankådsalvan ska man ha händerna i ett par bommulsvantar! :)





Jag har slutat banta, orka hålla på! Händer ju ändå ingenting!! Jag ligger just nu på 59.5kg
jävla fläskapa! Men ja har annat för mig än att banta hela tin. :P



Blixten satt precis där den skulle...... så slapp ni se mig osminkad iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

59,5 kg är inte mycket och du är inte alls fet så du BEHÖVER inte ens tänka på att banta! Det finns viktigare saker i livet att ägna tiden åt än ångest över vikten :)

2012-06-06 @ 13:46:00
URL: http://ppetite.blogg.se/
Postat av: cowboysara

tack linnea! :)

2012-06-06 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0