god morgon !

Har varit till stallet nu på morgon, och fodrat hästar  och släppt ut Shakira. Jag hann tom att mocka Shackens box! Soft! Då slipper jag det ikväll!

Även fast jag är dödens trött när ja går upp halv 5 på moorron så är det fantastiskt avslappnande för själ och hjärta att få åka till stallet först och inte dra direkt till jobbet.
Det blir en bra start på dagen och man känner sig lite gladare.

Så tyst och fridfullt i stallet på morgonen.

Lina kom dit vid 6 , hon ska iväg idag och tävla med Elvis igen, fast denna gången i hoppning! Det blir Elvis första hopptävling. Önskar dom båda all lycka till!

Nu är jag på jobbet, ska försöka ta igenom mig dessa 12 timmar. Inte klokt att jobba på det här viset, alldeles för många timmars sittande framför en dataskärm, utan rast.

Jag röstar för 8 timmars pass!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0