Betalar räkningar, å sånt skoj....

sitter hemma med räkningar, sitter i telefonsamtal efter telefonsamtal, letar efter mina boots som e på vift nånstans i världen, men efter att ha pratat med typ 10 olika personer har ju nu fått reda på att dom finns i malmö, har precis passerat tullen ua. Och skickas till mig från Malmö idag , så ja borde ha dom nästa vecka.
Sen så har ja ringt till skattemyndigheten och undrat om  min skatteåterbäring, fattades 8000 kr tyckte jag efter avdragen bensin, men dom påstod att det var rätt..

Så jävla urdåligt, av 33000  kr som ja betalat i bensin så får ja tillbaka 6000 kr?????
Vilket jävla lureri.

Så nu e ja sur igen. :((

Har oxå betalat in resterande pengar för sadeln nu och så har ja köpt sporr remmarna av Kimberley oxå.

Men men, nu ska nog allt vara betalat, hoppas jag för denna gång.

Nu ska ja snart iväg till stallet igen och hämta hem Shakira från sommarbetet, den där greenguard masken satt som en påse skit så den fick hon vara utan idag.

Vilket Shakira nog var gla åt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0