3 dje gången för idag & hysterisk häst

Sådär, nu har ja varit och fixat med hästen för 3dje och sista gången för idag.. Fick skjuss till hagen av Åsa som har Allyson, så ja lånade med mig hennes sadel så ja kunde rida hem i den.

Kom till hagen och fick i min förjusan se att hon inte hade tagit av sig masken!! Perfekt, en å andra sidan verkade hon hungrig så ja tror inte hon kommit på hur man ska äta ifrån den :(

Jag sadlade på henne och red iväg.... SHAKIRA gjorde favorit i repris, skrek som en hingst, steppade, stod på bakbenen och skrek som en tok hela vägen hem.... *SUCK*

men men, hem kom vi , och väl hemma så red vi ett pass på banan, gick bra och hon var lugn igen.

Sen fick hon ta natt





nattar Shacken





COWBOYSARA.......

Sen drog jag hem i dodgen och hemma väntade burgundisk gryta (himmelsk god) Och denna goda dryck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0