Ridningen idag

Titta! så här fina blev conchsen som en gubbe på coca cola gjorde åt mig!
 
 
Jag hade ju tappat bort ena conchosen, när ja pulade med tränset här om dagen, så ja bad en gubbe, Jan, att hjälpa mig att göra en ny, och titta så bra det blev!!
Den till vänster är den janne gjorde och den till höger är orginalet!!
Tack så mycket Janne! As bra gjort!!
 
Ikväll red jag i ridhuset igen, galopperade mycket, och gjorde mycket skänkelvikningar, eller sidoförflyttningar , öppnor och slutor m.m. Shakira vare riktigt duktig! Kul oxå när man kan se sig själv i speglarna att det blir rätt gjort! :D
 Efter det joggade vi runt terräng slingan, vi hoppade inte idag. Shakira var alldeles svettig när vi kom tillbaka till bilen igen. :)
 
 
Och här har vi min outfit för idag ;)
 
 
JA e supernöjd med lilla Shakira, I löööve her!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0