Omänskliga arb pass!!

Sådär då, då har ja snart avverkat 2 av 3 passrunder och snart 12 timmar. klockan är 17.58. 1 timme och 2 minuter kvar då.
 
 
Jävla långa dar, känns helt omänskligt.
 
Har mycket i huvudet, funderar mycket på Johan i Blekinge, om hur allt kommer bli..
 
Jag saknar han massor och har tom börjat sakna huset hans och hela byn därborta.  Knäppt!
 
Hoppas ja snart kan ta mig dit igen, men just nu e det lite tjurigt med pengar då 8000 kr av lönen försvann för att ja hade semester :O Inte bra, Inte bra!
 
Ja får väll fortsätta clowna mig som väktare ett tag till så att ja kommer ikapp mig, appråpå clown,, kolla in mina arbets pjuck!, dom e ju clown om nåt! Stålhette clown!
 
 
NU är kl 18.07, så snart får ja komma hem, syrran tar Shakira idag så ja kan åka raka vägen hem.
 
tack bästaste syster!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0