Im back home again!

Tog mig exakt 6 timmar att köra hem från Blekinge, 46 mil, prvaqde en annan väg hem än vad ja tog dit. Skilde nästan 10 mil! :O

Jag har haft en alldeles urtrevlig och underbar helg med min cowboy! Vi har hälsat på hans vänner, familj, hästar osv. tom hunnit ut på krogen i Karlskrona. Jag har haft urtrevligt!
Följde bla med han till Madde och hennes appaloosa hästar då han skulle rida en 2åring. Och idag fick vi följa med hans föräldrar när dom körde baby, jätte mysigt!

Jaa,,,kan inte ta upp allt som hänt här men tror ni förstår att ja drar ner till blekinge snart igen??? ;) med flyttlass! ;) hehe

 
 
Den här rosen stod på köksbordet när ja kom dit i torsdags natt vid 3 tiden på morron, det står "välkommen hem till mig" hihihii! PLUSPOÄNG TILL COWBOYN! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0