huset för mig själv

Fick jobba över idag pga at jag fick ett nödlarm av en rullstolsbunden man som satt fast i en hiss, efter nästan 2 timmar fick vi uta han med hjälp av hissjouren frånn Schendlers.
Känns bra att för en gångs skull göra nåt nyttigt och som betyder nåt.
Efter jobbet for ja hem till vovvarna, vi har huset för oss själva idag då mor är på ålandshavet och skålar. Nu har ja hunnit att både äta, göra matlåda och duschat samt matat djuren.
Lina och Madde red Shakira idag och ska göra så imorgon oxå.
Har försökt ragga någon som kan hjälpa mig och Shakira med ropingträningen oxå, kanske eva m kan hjälpa till, vi ska prata om det, och sen så har jag ju chris och lindissi i Vadstena som kan hjälpa till oxå, men dom bor ju tyvärr rätt långt bort, så ja tror ja max hinner dit 1 gång innan 25 augusti.
Nu ska ja glo på tv en stund sen blir det sängen.
god natt ni allihopa, från Åke i söder till Ammie i norr :)
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0