hovslagartiden inställd

Blidde inga nyskodda hästar idag..hovslagarn hade tydligen tagit en "flygtur" och hade skadat sin rygg..?
Otur för honom och otur för oss då Elvis går med 3 skor och Shakira med 4 fast en sitter löst :/
 
 
Madde och jag tog oss iaf en tur på ängarna , barbacka idag, orkade inte sadla och greja.
 
 
Efter ridturen så bjöd faktiskt Madde mig på en sen lunch, jag käkade kycklingspett och madde fläskfile, mums gott! Tack gulliga Maddis!!
 
 
Nu e ja hemma igen efter att ja lämnat tillbaka Madde till syrran :)
 
Saknar Johan ... way to much!!!
 
Och tror både Shacken Arraz och jag saknar han, vi trivs med vår nya husse. Igår när ja kom in i sovrummet låg Johan och Arraz nedbäddade under täcket, Arraz låg där och sov och såg riktigt nöjd ut medans husse klappade på han, bara Arraz huvud stack upp under täcket! Ha! Så har Arraz aldrig velat ligga å gosa med mig!! Avundsjuk matte....neeedå, är glad att dom funkar så bra ihop!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0