helloooo

Fy fan va man röjt runt hela morgonen! Packat , badat, grejat och donat. Vaknade 4 imorse, inte bra inte bra... kommer bli en lång dag .
Först nu ska ja ju jobba i 12 timmar, sen ska ja sätta mig i bilen och köra 5-6 timmar eller vad det tar, ner till Blekinge.
Men det ska bli riktigt skoj att få träffa min cowboy igen.

 
Igår tränade jag lite roping igen, körde utan Dummy, försökte få in själva svingandet och lastandet och stoppandet .
Gick hyffsat, fast jag känner mig bra klumpig med lassot på hästryggen :P
Men hur som helst verkade Shakira lära sig rätt fort att stoppa då jag kastat iväg repet samt backa upp.
Men det är lååång väg kvar tills vi ens kommit en bit på vägen....
 
Nu måste ja jobba lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0